Campagneresultaten

Resultaten van de campagne

In maart 2018 werd de campagne We zijn zelf het medicijn gelanceerd. Tien maanden lang werd er in Limburg campagne gevoerd om mensen meer bewust te maken van de invloed van een gezonde leefstijl op de hersengezondheid. De resultaten van deze campagne zijn nu te lezen in een (Engelstalige) wetenschappelijke publicatie

Met grote dank aan de 145 Limburgse bedrijven, gemeentes en scholen die "campagnevriend" zijn geworden en vol enthousiasme posters hebben opgehangen, evenementen hebben georganiseerd en de MijnBreincoach app onder de aandacht hebben gebracht bij hun achterban. Ook veel dank aan alle partners van dit project, waaronder Alzheimer Nederland, de Hersenstichting, Provincie Limburg, GGD Zuid Limburg, GGD Limburg-Noord, Gemeente Roermond, Gemeente Brunssum, Gemeente Landgraaf, Zuiderlicht, Betawerk, Sananet, Limburg Positief Gezond, en Alzheimer Onderzoeksfonds Limburg. 

Wilt u het kleurige campagneverslag ontvangen vol met foto's, quotes van campagnevrienden en onze toekomstvisie? Laat het ons weten!

mijnbreincoach@maastrichtuniversity.nl

Eerste maanden van de campagne

Laatste deel van de campagne

Wist u datjes

Campagnevrienden


Deel deze pagina